Klasický motocyklový akumulátor
Jedná se o standartní baterii s elektrolytem v kapalném stavu = WET. Určeno pro běžné použití. Použito převážně v motocyklech staršího data výroby, ale i pro motocykly, kde není kladen vysoký proudový nárok a extrémní podmínky provozu.
VLASTNOSTI
- Standardní výkon.
- Instalace jenom ve svislé poloze víkem nahoru.
- S možností úniku elektrolytu (emise kyselých výparů).
- Standardní délka života.
- Pro použití za standardních podmínek.
- Možná spotřeba vody z elektrolytu vyžadující údržbu.
- Pro sezónní použití, vyžaduje se údržba.
- Vyžaduje prevenci při manipulaci k zabránění únikům kyseliny.
- Olovo-kyselinová konstrukce (naplněná elektrolytem).
- Za sucha nabitá (bez obsahu elektrolytu v článcích)
- Obsah antimonu (Sb) ve slitinách desek.
napětí (V) | 6 |
---|---|
startovací proud EN (A) | 95 |
délka (mm) | 121 |
šířka (mm) | 59 |
výška (mm) | 131 |
polarita | 7, kontakty křížem, plus vpravo |
typ kontaktu | Y6 - plochý kulatý konektor s očkem |
typ | WET - zaplavená |
záruka | 24 měsíců |
připraven k použití | NE - - - lze zprovoznit na přání, poté již však nelze zaslat PPL |
stav | za sucha nabité |
krátký kód | 6N11A-1B |
hmotnost baterie (kg) | 1,6 |
kapacita Ah (C10 - 10 hodin) | 11 |
odvětrávání | vpravo |
elektrolyt | náplň je součástí balení |