Klasický motocyklový akumulátor
Jedná se o standartní baterii s elektrolytem v kapalném stavu = WET. Určeno pro běžné použití. Použito převážně v motocyklech staršího data výroby, ale i pro motocykly, kde není kladen vysoký proudový nárok a extrémní podmínky provozu.
VLASTNOSTI
- Standardní výkon.
- Instalace jenom ve svislé poloze víkem nahoru.
- S možností úniku elektrolytu (emise kyselých výparů).
- Standardní délka života.
- Pro použití za standardních podmínek.
- Možná spotřeba vody z elektrolytu vyžadující údržbu.
- Pro sezónní použití, vyžaduje se údržba.
- Vyžaduje prevenci při manipulaci k zabránění únikům kyseliny.
- Olovo-kyselinová konstrukce (naplněná elektrolytem).
- Za sucha nabitá (bez obsahu elektrolytu v článcích)
- Obsah antimonu (Sb) ve slitinách desek.
| napětí (V) | 6 |
|---|---|
| startovací proud EN (A) | 95 |
| délka (mm) | 121 |
| šířka (mm) | 59 |
| výška (mm) | 131 |
| polarita | 7, kontakty křížem, plus vpravo |
| typ kontaktu | Y6 - plochý kulatý konektor s očkem |
| typ | WET - zaplavená |
| záruka | 24 měsíců |
| připraven k použití | NE - - - lze zprovoznit na přání, poté již však nelze zaslat PPL |
| stav | za sucha nabité |
| krátký kód | 6N11A-1B |
| hmotnost baterie (kg) | 1,6 |
| kapacita Ah (C10 - 10 hodin) | 11 |
| odvětrávání | vpravo |
| elektrolyt | náplň je součástí balení |



